У США пропонують заборонити TikTok
У документі йдеться, що TikTok контролюється іноземним противником і становить загрозу національній безпеці США
До Конгресу Сполучених Штатів Америки внесли законопроєкт, який вимагатиме від китайської компанії ByteDance відмовитися від соцмережі TikTok, щоб уникнути заборони відеододатку на території країни. Про це пише CNBC.
Законодавці США презентували проєкт закону, який отримав назву “Закон про захист американців від застосунків, контрольованих іноземними противниками”. У документі йдеться, що TikTok контролюється іноземним противником і становить загрозу національній безпеці Сполучених Штатів Америки.
“Ось моє послання TikTok: порвіть із китайською комуністичною партією або втратьте доступ до своїх американських користувачів”, – сказав голова спеціального комітету Палати представників щодо китайської компартії Майк Галлахер.
Якщо законопроєкт ухвалять, у ByteDance буде близько п’яти місяців, щоб відмовитися від TikTok, у той час як вебхостингові компанії та магазини застосунків, зокрема ті, що належать Apple і Google, будуть змушені припинити підтримку цього та інших застосунків, пов’язаних із ByteDance.
“Цей законопроєкт є прямою забороною TikTok, як би автори не намагалися це завуалювати. І зневажає права 170 млн американців на першу поправку і позбавляє 5 млн малих підприємств платформи, на яку вони покладаються для розвитку і створення робочих місць”, – йдеться в заяві представника TikTok.
У 2023 році частка користувачів TikTok, які отримують новини через застосунок, зросла до 43% порівняно з 22% роком раніше. Про це йдеться в дослідженні Pew Research Center.
За даними дослідження, половина дорослого населення Сполучених Штатів Америки отримує принаймні деякі новини із соціальних мереж.
“Відповідно, Facebook є найпопулярнішою платформою для новин: 30% американців заявили, що регулярно переглядають новини там, за ним слідують YouTube з 26%, Instagram з 16% і TikTok з 14%. А постійними споживачами новин на Nextdoor, Facebook, Instagram і TikTok частіше є жінки, тоді як постійними споживачами новин на Reddit, X, LinkedIn і YouTube частіше є чоловіки. Новинні організації конкурують із TikTok та іншими соціальними мережами за увагу споживачів та бюджети рекламодавців і багато з них шукають способи залучити велику та бажану аудиторію TikTok – покоління Z”, – вказують дослідники.