Послуги ветеранам цифровізують та організують за принципом єдиного вікна

Послуги ветеранам будуть надаватися за принципом єдиного вікна.

Як заявив в.о. міністра у справах ветеранів Олександр Порхун, в Україні буде ухвалено єдиний стандарт надання таких послуг.

«Всі послуги в смартфоні та доступні в один клік. Є розуміння і бачення, як це зробити», – сказав він.

Олександр Порхун зауважив, що після перемоги до цивільного життя мають повернутися майже 1,5 млн ветеранів. Питання повернення до мирного життя стоятиме й перед їхніми родинами, а також родичами загиблих та зниклих безвісти захисників та захисниць України.

«Ветеранська політика потребує кардинальних змін. Мінветеранів – це історія не лише про пільги», – наголосив в.о. міністра.

Однією з основних проблем він назвав медичне забезпечення є однією з основних проблем.

«Із попередніх є домовленість змінити перелік за програмою «Доступні ліки» та розширити послуги з якісної стоматології. І невіддільна (частина/ознака) частина – це психологічна реабілітація. Неприйнятно, коли частина ветеранів не знають, куди звернутися за допомогою, де і як отримати дану послугу», – навів він приклади.
Також в.о. міністра торкнувся теми працевлаштування ветеранів.
«Ми маємо напрацювати чіткі алгоритми дій з роботодавцями та державними органами. Особлива увага та підхід – до осіб з інвалідністю», – сказав Олександр Порхун.

Він також заявив про плани посилити залученість представників органів місцевої влади для реалізації ветеранської політики.

Посилання на першоджерело